Titta! Binka! Sväng! Tuta! GAAAAAASA!!!

Idag ska jag ha körlektion. En av dom tre jag har kvar innna uppkörning!!! AAAAHhhhhhh! + två "miniuppkörningar" så fem kvar skulle man kanske egentligen säga.. Haha. Hoppas på att de går bra! Inerspegel, uterspegen, över axeln. Inerspegel, uterspegen, över axeln. Inerspegel, uterspegen, över axeln. Inerspegel, uterspegen, över axeln. Inerspegel, uterspegen, över axeln. Inerspegel, uterspegen, över axeln. Inerspegel, uterspegen, över axeln. Ja de ekar liksom i huvudet. Haha! Sen så måste jag lära mig att lufta på höger benet utan att lätta på vänster benet. Låter simpelt men ack så svårt! Våga vägra få kärringstopp!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0