"Dagar då vi knappt orka prata med varann.."

Redan igår så kände jag vibbar av att min cykel inte riktigt var 100% så att säga. Styret svängde men hjulet fortsatte rakt fram vilket var lite jobbigt. Men det gick ändå att cykla så tog mig hem och sa till mig själv "Jag fixar det imorgon." Ne! Klart jag inte gjorde, och när jag skulle åka till jobbet så gick de ine längre alls att cykla för styret satt helt löst. Så efter några mycket misslyckade försök att cykla så fick jag halvspringa till jobbet. (Gud straffa mig väl för att jag åt kladdkaka!) Utan mina inlägg i skorna. Skulle kunna jämföra de med att ta ett järnrör och slå rakt på knäskålen!! MEN jag kom sent och är lite allergisk mot att komma sent! Cykeln är i alla fall fixad av en mycket snäll och tålmodig chef.
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0