Volvo-fjortisAARR!!

Tror Vimmerby-bor har egna regler om vem som har företräde på gatorna i denna lilla stad. Skulle bara vilja informera att alla gator inte är gågator, vilket då resulterar i att gångare inte har företräde mot bilarna. Sen att de är bilistens fel om den gåenda bli påkörd ger en inte rätt att springa gatorna hur dom vill. Jag säger nej!
.
Sen gillar tydligen Vimmerby-borna frusen turkisk-yougut. Köpte en lite burk innan jag väntade på bussen i en timme. Kommer hem och ska äta turkisk-yougurt och då är den frusen!!? Kanske låg en smula för nära kylaren i den där lådan i affären? Skärpning ICA kvantum!! Haha.
.
Annars så går körkortet bara framåt, och töntarna som åkte bakom mig och skulle "vara coola" och varva motorn för att göra mig stressad, HAHA gulligt! Jag har la hört en motor på en ful gammal skrut-volvo varvas förr så blev ju inte precis i chock. Hallå, jag har bott (nästan) i västervik! DaaaH!
.

Lite denhär stilen på bilden, som jag så snällt lånade av någon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0