Varför slutar allt så dåligt?

Har ju börjat bli gammal nog för att läsa. Haha. Hatar ju annars att läsa massa ointressanta böcker som det inte finns någon fakt att ta ur. Men när mamma möblerade om i sitt eget lilla biblotek så snodde jag med mig en bok och började läsa.

"Safari med döden" heter den fösta boken jag läste som är skriven av Jan Mårtenson och boken var lättläst. Sen kanske den inte riktigt var min typ av berättelse men helt klart okej. MEN slutet!!!! Nej! Den slutade liksom avbrutet som "oj, jag har inget papper kvar...får avrunda lite.." När jag läste kändes det som att allt inte skulle hinna reda ut sig på så få sidor som var kvar.

"Moder jord, Fader himmel" heter den boken jag läste ut idag, 10 dagar tog det och är mycket stolt över de!!! Sue Harpison är författare och hon har lagt upp boken i korta kapitel vilket jag älskar. Då orkar jag altid läsa ett kapitel och får då alltså alltid något läst. Det finns två fristående fortsättnnigar på denna bok och mamma hade i alla fall en av dom så ska forstätta på den. Vuxenpoäng eller? Haha. Men denna bk slutade emd ganska snabbt, men lyckligt. Märks att de finns fler så bara att läsa på!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0